Thursday, December 7, 2006

Sıkılmanın Dayanılmaz Sıkıntısı

Standart Bir Gün
Sabah uyandım, biraz yarı uyuyan-yarı uyanık evin içinde dolandıktan sonra, bir değişklik yaparak :D bilgisayarın başına oturdum :) ama bugün bir şeyleri değiştirmek istiyordum. Başta müzikleri değiştirmeye karar verdim. 4000 şarkılık listemin dışında bulunan DVD'lerimi kurcalayarak daha önce varlığından bile haberdar olmadığım bazı şarkılardan haberdar oldum. Örneğin meğer elimde Queen'in albümleri varmış ama haberim yokmuş, hemen bir "show must go on" üstüne "I want it all" çektim. Daha sonra DVD'leri kurcalarken Theatre of Tragedy'leri buldum bi anda eski günlere döndüm, lisede Barkınyus elinde "Velvet Darkness They Fear" albümüylo lo süper bişey buldum sende dinlesene deyişi gözümün önüne geldi. Hey gidi günler, hey! :)
Daha sonra biraz Sentenced dinlemeye karar verdim, tabi ki hayatımın şarkısı "Nepenthe" :) "Think about all the good in your life ;) " :).
Hmm sonra msndeki resmimden de sıkıldığımı farkettim, ve şekil-1a ve şekil-1b deki eserleri ortaya koydum, sanırım bir çeşit çıkış arama duygusuyla yaptığım bir çizim oldu, biraz melankolik biraz umutlu ve birazda genişlemek isteyen.


Bir baktım msnde siyah beyaz güzel durmayacak biraz renklendireyim dedim :D biraz boyadım içlerinide (MS paint'e teşekkürler :)
İşte bu şekil gün geçerken, en sonunda okul saati geldi tekrar "Multi Criteria Decision Making" ismin karizmasına bakmayın bir çeşit lineer cebirin süslüsünden başka bir şey değil, dersin sonuna doğru iyice uyku bastı saatte 21:30'a yaklaşmıştı. Dersin sonuna doğru bir sinemaya gitme olayı gündeme geldi ama baktım kesin uyuya kalıcam, dönüşte çileli olacak fikrimi değiştirdim son anda. Pff gelecek haftada sunumum var Macbeth diye bir yöntem varmış, henüz ne olduğunu bilmiyorum ama yakında göreceğiz.
Sunum demişken eve geldikten sonrada bilimsel makale "paper" aramaya başladım, google'a oraya buraya distributed OS, voting, replication yazarak uzun uğraşlar sonucu uygun birkaç şey bulmayı başardım :) saat 02:00 civarı hocama bulduklarımdan birkaçını yolladım bakalım şansımıza hangisini sunacağım.

Daha Daha
Saat 3:30 oldu ama hala burdayım, bir şeyler yazmak istiyorum ama yazmaya değer birşeyler düşünemiyorum lan "onur van bonn" gaza getirdin beni.
Bakalım bir iki güzel şey düşüneyim :
  • "Yaptıklarımızdan kaynaklanan pişmanlık geçicidir ama yapmakdıklarımızdan duyduğumuz pişmanlık hiçbir zaman geçmez."
En sevdiğim laflardan biri bu sanırım, özellikle kendime baktığımda ne kadar doğru olduğunu görüyor gibiyim, seçimlerimizi ertelemek bazen geçici çözümler oluşturuyor gibi ama nihai sonucu olumsuz bir yöne çekiyor :) evt son kararım bu :) Bazen oto-kontrolü bir kenera bırakmak, gaza gelmek veya gözü karartmak gerekiyor. Bir şeyleri almak için elimizi uzatmamız gerek yoksa hiçbirşey elimize gelmiyor (denedim gördüm :P). Evet play listte "Dream Theater" dan "One Last Time" çalmaya başladı :) gerçekten güzel bir şarkı herkese tavsiye ederim.
Son Daha
Ve sona geldik, gelecek günler ve haftalar biraz sıkışık geçicek gibi bir kaç sunum, sınav, ödev sanırım biraz yorulucam ama yapılmayacak birşey yok ortada. Ama şunu ekleyebilirim şu okulun hiç bir faydası olmadı desek bile zorla yaptırdığı sunumları gayet yararlı görüyorum birde gelecek dönem güzel bir iki ders açarlarsa ooo iyi olacak :)
"Maybe you are not the one you want to be but you can always try to be better. "

No comments: