Wednesday, December 6, 2006

Ne yazsam ne yazsam


Okul, Ödev, Network, Distributed Operating Systems
Okula gitmenin kötü yanı tekrar karşımda, ama bu sefer daha sert. Ödevler, raporlar, sunumlar ve sınavlar bu sefer çok kalabalık gelecek gibi acaba bu maceranın sonunda kendimi nerede nasıl bulacağım :) Çalışıcaz, ödevlerimizi bir bir yapıcaz, bir sürü yazı okuyacağız, ve sonunda ne olacak. Bir kaç hafta tatilden sonra gelecek dönem bana sınav yapacak, ödev verecek dersleri seçicem. Hayat acayip :) veya ben acayibim :)




Galatasaray:3 - Liverpool:2
Şampiyonlar liginde bütün şansları teptikten sonra bordoya bile yenildikten sonra, eksikleriyle gelen liverpool'u oldukça güzel bi futbolla yenmeyi başardık. Genede lüzumsuz golleri yemeye devam ediyoruz. Keşke şu maçı kaybetseydikte bordoyu zamanında anlından öpseydik ama ölmüşle olmuş değişmez, artık gelecek sezon eski günleri bekliyoruz avrupa tarihini yazmaya kaldığımız yerden devam ederiz. Bu sezonun şampiyonlar liginden bir not daha Levski Soyfa'da fenerbahçenin yakın geçmişte başardığı 0(sıfır) puan almayı başarmış tebrik ediyorum onlarıda ayrıca :)

THE 4400
Yeni bir gün, yeni bir yazı, yine bir yazı :) neler yaptım bu arada 4400'ün bir bölümünü daha izledim. Çok güzel bir dizi değil ama vakit geçirmek için ne yapalım izleyeceğiz. İşte 1940'lı yıllardan beri kaybolan insanlar bir anda tekrar ortaya çıkarlar, hepsinin özel yetenekleri falan var, değişen dünyaya uyum sorunu yaşıyorlar. Amerikalı amcalarda her zamanki gibi bu güçleri kopyalamaya uğraşıyor, büyük felaket falan gelicekmiş kısmetse yakında görürüz :)
(not: cnbc-e'm hala çok kötü çekiyo :(( .)


No comments: