Friday, December 1, 2006

Daha çok blog, daha çok blog, ...


JAVA Çalışmaları
Java hatırlama çalışmalarım devam ediyor, basit bir sistemin patternlerle nasıl karma karışık olabileceği üzerine yoğunlaşmış durumdayım :) Yaw tamam çalışıyo ama kullanmadığım sınıflar çıktı onu ne yapıcam, "hep fazla parça koyuyorlar bunların içine" mantığıyla yoluma devam ediyorum . Gelecek yüzyıl içinde umarım bitecek :)Borland JBuilder 2007
Nerden esti bilmiyorum, sanırım bir eclipse muabbeti sonucu Borland'ın sitesini dolaşayim dedim. Dolaşmaz olaydım :) Nedense hep sevdiğim Jbuilder'ın yeni sürümlerinin eclipse tabanlı oldunu öğrendim, hmm acaba eclipsi neden bir türlü sevemiyorum?


L'OREAL
Yarışıyoruz, öğreniyoruz :P Geçensene katılmak isteyipte katılamadığım, bu senede kayıtları gene kaçırdığım yarışmaya, bir arkadaşın naylon takımına monte olmak suretiyle iştirak etmiş bulunuyorum.
İlk incelemelerime hızla devam ediyorum, ya bu ne biçim şirket kim bu hale getirmiş "tez vurun kellelerini", tek yol e-bussiness yaklaşımlarımla fark yaratmak niyetindeyim, :) tabi yerlerse.

SERIAL EXPERIMENTS LAIN
Tekrar bir anime serisi daha ama bu sefer iyice sıyırmış anladığım kadarıyla, ilk iki bölüm sonunda matrix sonrası sendromlara benzer bir duruma geldim.
Daha konuya tam anlamıyla hakim olamadım üç beş bölüm daha izleyip yazılara devam edeceğim.

Bu arada bu blog'un foto koyma mantığını sevmedim, stack mantığıyla işliyor, ya tersten koymak lazım resimleri yada Html kısmından editlemek gerekiyor, gereksiz işler bunlar :)

Ve son olarak animeler sayesinde japoncam baya ilerledi, :) keep on blogg'g, sayonara...

1 comment:

sohbet said...
This comment has been removed by the author.