Tuesday, January 16, 2007

I am back...


Omg bişey yazmayalı 1 ayı geçmiş, neler oldu bu arada hmm sınav mınav oo tabi yılbaşı ve bayram geçti, iş dünyasında ilerleme kaydettim :P bu konuya ilerleye günlerde değinirim. Başka ne oldu nip/tuck'ın sezon finali oldu gerildim bayaaaaa :)
Carver'ın kim olduğunuda öğrenmiş olduk, tabi bunun bedeli olarak pazar gecesi rüyamda neşterler uçuşuyodu(yok bu kısmını abartıyorum).
Ayrıca cnbc-e'yi x-files,battlestar galactica, nip/tuck ve southpark'ı pazar akşamı 21:00'dan itibaren verdiği için kınıyorum. Uykusuz pazartesilerimin sorumlusu ilan ediyorum. :)
Bu arada Battlestar galactica'da ikinci sezon heyecan içinde devam ediyor :)
Başka neler yaptım evt gene cnbc-e'de "10 things I hate about you"'yu izledim eğlenceli bir filmdi herkese tavsiye ederim. :)
Filmlere devam edelim,hmm evt uzun zaman önce izlemek istediğm ancak izleyemediğim 2 filmi izleme fırsatına sahip oldum VCD olsada film filmdir, ilk olarak Serenity'i izledim, gerçekten sürükleyici ve eğlenceli bir film, lüzumsuz bir kaç aksiyon sahnesi dışında bilimkurgu filmleri adına güzel bir örnek.
İzlediğim diğer film the Immortel (Ad Vitam) enteresan bir kurgu, garip bir hikaye arada biraz kopukluklar ama genede filmi sevdim arada kopuk şeyler iyi gidiyo :)
"Horus: You believe in God?
Nikopol: I don't even have that to fall back on.
Horus: I suggest you believe in me, Nikopol.
Nikopol: Do I have a choice?
Horus: I am afraid not." :)
Hala google'ı okuyorum en azından kağıt üstünde :) daha çok TQM okudum aslında, daha sonra distributed operating system kitabı tanenbaum amcanın başka bişeyler daha okudum ama şu an hatırlamıyorum :)
Idefix'ten bir 25 ytl'lik hjediye çeki daha kazandım :) sanırım yemeksepeti.com'u biraz fazla kullanıyorum :D ama hayatta kalmak önemli :) tanrı yemeksepeti.com'u korusun :) serverları teklemesin. ve Amin.
Başka başka kotamı tekrar aşmayı başardım sayılır 2.9GB'tayım. Sanırım Macbeth dokundu kotama :P
Evt MACBETH demişken hayatımdan 3 gün yedi Multi Criteria Dicision Making konusundaki MACBETH'in algoritmasını bulmak. En sonunda 45 sayfalık bir paperın 35. sayfasında algortimayı bularak görevi tamamladım meğer aşırı basitmiş.

Diğer Macbeth ise bir İtalyan gothic/doom metal grubu, uzun zamandır elimde olan "Romantic Tragedy's Crescendo" albümünden beri müzikleri oldukça değişmiş. Özellikle son albümleri "Malea Artes" ile doom kısmını tamamen bırakmış gibiler. Vokaller tamamen temiz seslere teslim olmuş :) Hmm eskiden daha vurucu bi müzikleri vardı ama kendileri bilirler. Önemli olan müziği yapanın sanatını icra ederken hissettikleri bizim söylediklerimiz ancak bizi bağlar :D
Müzik açısından The Gathering'e biraz daha yaklaşmaya çalışıyorum ama bir sürü albümleri var, bu yüzden çok yavaş oluyor yaklaşımım :D
Emule'un dönüşüyle kotamın doluşu nedense exponensiyel bir artışa gitti. Hayırlısı :) the gathering'n "Sleepy Buildings", "Accessories" gibi yakın dönem albümlerine ağırlık veriyorum ve "Home" albümüne yakın bir zamanda konserlerini bekliyorum 2 yada 3. kez ertelenmesine rağmen umudumuzu kaybetmeye gerek yok (en azından şimdilik :) )
Bunların dışında sanatımı icra etmeye devam ediyorum :P
Şekil-1a'da gördüğünüz sergilemeye değer bulduğum son yapıtım biraz izlenimci, çok azda cubic galiba ama emin değilim :D
önemli olan gerçekten sevdim bu resmi :) belki yakında yağlı boyaya falan geçerim bakalım zaman ne göstericek :) bu arada eserin adı "freeforall" neden derseniz bilmiyorum içimden öyle geldi :) unutmadan bill amcayı microsoft windows'a paint'i koyduğu için tekrar teşekkür ediyorum o olmasa başaramazdım :D gerçekten çok yetenekli bir program :D tekrar gözlerinden öpüyorum :D
Bu arada gelir vergisi de amma çokmuş insanın geliri olmayınca farkedemiyor :D %30 civarı direk kanatlanacak paranın vay be puff. :) Başka enteresan bişey yaptım mı? Uzun bir aradan sonra mandalina aldım henüz yiyemedim ama olsun :D masada duruyor. Çöplerin %70'ini çıkardım insanlar korkmasın diye tamamını çıkaramıyorum :D bulaşık makinesinde sakin sakin duran bir çay bardağı (evde bardak kalmayınca çay bardaklarını kullanıyorum kola içmek hiç verimli değil) kendisini yere atmak suretiyle intihar etti, elektrik süpürgesiyle olaya müdahale etmek zorunda kaldım :)
Bunların dışında Last.fm'de "europeans against the world" grubunun cities treadine izmir fotoğrafları koydum, gerçekten istediğim gibi fotolar bulmakta zorlandım ama genede güzel bi karışım yaptığım fikrindeyim :) pek ilgi görmediler ama doğu avrupa şehirleri daha fazla ilgi görüyor şimdilik.
Sanırım şimdik bu kadar yeter, ne diyorsunuz :D yetsin yetsin :) söz bidaha bu kadar ara vermeyeceğim :D şimdilik elvada :P
Sibar Kaan MANGA

1 comment:

Serkan Kaba said...

İş konusunda yanıma hoşgeldin diyorum. (Çömezzzzzzzzzzzzz :P)

Serenity konusunda da sana katılamicam izlediğim sıkıcı bilim kurgular arasında yer almayı başardı kendisi.

Diziler konusunda da kendine dikkat et. İşte ben tam bu sebepten dolayı dizi izlemiyorum. Filmleri en azından takip etme zorunluluğu hissetmiyorsun.

Yazılarının devamını bekliyoruz olmaz öle hep ders hep ders